Poradna lékaře

Děkujeme za Váš zájem o odbornou poradnu.
Svůj dotaz můžete položit prostřednictvím formuláře na stránkách ulekare.cz, kde Vaše dotazy zodpoví zkušení lékaři.

Nalezeno 573 záznamů z celkového počtu 573, zobrazeny 231. - 235.

41  42  43  44  45  46  [ 47 ]  48  49  50  51

Dobrý den pane doktore, v srpnu 2006 mi byla vyměněna aortální a mitrální srdeční chlopeň za chlopně mechanické a byl proveden bypass na RIA (LIMA). Po cca 6 týdnech jsem byl 4 týdny v lázních. Mohl byste mi prosím sdělit, jestli ještě někdy mohu požádat o lázně z tohoto důvodu, případně jestli na ně ještě mám nárok. Děkuji Vám předem za Vaši informaci. S pozdravem
Dobrý den, po operaci srdce má pacient nárok na lázně - pooperační rehabilitace. Domnívám se, že další lázně, pokud to váš stav nevyžaduje, pojišťovna plně nehradí. Vše by se změnilo ve chvíli, kdy ošetřující lékař a následně posudkový lékař uznají, že váš zdravotní stav lázně vyžaduje. MUDr Kateřina Plocová
Dobrý den, existuje jiný způsob vyšetření umělé chlopně než je jícnové echo ? Otec měl na zánět chlopně (umělé) a má opakovaně absolvovat toto vyšetření, které je velice nepříjemné. Děkuji
Záleží o kterou chlopeň se jedná. Pro mitrální chlopeň, kterou pravděpodobně má Váš otec nahrazenou, je jícnové ECHO nutné. Doc.MUDr. Jaroslav Lindner, CSc.
je vys cholesterol 6.6 triglyceridy 1.43 hdl 1.79 ldl 4.16 aterogeni index 3.7 moc dekuju
Dobrý den, vaše výsledky jsou dobré, co se týče aterogenního indexu a HDL cholesterolu. Pouze cholesterol a LDL cholesterol máte mírně zvýšený. Obecně se dá na základě aterogenního indexu říci, že riziko kardiovaskulárního onemocnění je u Vás nízké.
Dobrý den ,prosím vás jak asi dlouho trvá operace při níž se pacientovy mění chlopen.DĚKUJI
Dobrý den, jedná se přibližně o 4 hodinovou operaci. MUDr. Kateřina Plocová
Dobry den pana doktore mam dotaz co to pro me znamena kdyz na echu nalezu -nedobra vysetritelnost srd odily nedilatovany lk 49 pk 22 ls 36 ao 28 je me 49
Dobrý den, bohužel na základě tohoto popisu není možné komplexně zhodnotit celkový nález na srdci. Směřujte Váš dotaz na lékaře, který má k dipozici kompletní zprávu z echokardiografického vyšetření srdce a je seznámený s vaším zdravotním stavem.

PORADNA

Dotaz:

Dobrý večer.Mám dotaz.

Odpověď:

...

Vstup do PORADNY

VIDEO

Koronární bypass

Cílem operace je zajistit dostatečný přísun krve pro srdeční sval, zlepšit tak jeho funkci a snížit riziko náhlé smrti (infarktu myokardu).

Koronární bypass

Zobrazit VIDEO ARCHIV