Partneři projektu:

Partner

Program na podporu rozvoje vzdělanosti, spolupráce s vysokými školami, vědeckými a výzkumnými institucemi a nestátními neziskovými organizacemi především v oblasti vzdělávání managementu a pedagogických pracovníků škol a školských zařízení hlavního města Prahy

Název projektu:

Zvýšení kvality vzdělávání pedagogických pracovníků a studentů středních zdravotnických škol v oblasti kardiovaskulárních chorob v hl. m. Praze

Hlavní město Praha poskytlo sdružení Kardiochirurgie o. s. grant na zvýšení kvality vzdělávání pedagogických pracovníků a studentů středních zdravotnických škol v oblasti kardiovaskulárních chorob v hl. m. Praze. Magistrát hlavního města financuje projekt na podporu rozvoje vzdělanosti v Praze v roce 2011. Projekt je zaměřen na podporu zvýšení kvality vzdělávání pedagogických pracovníků a studentů středních zdravotnických škol v Praze v oblasti kardiovaskulárních chorob, a je zároveň pilotním projektem tohoto typu, jež občanské sdružení realizuje.

V rámci projektu nabízí Kardiochirurgie o. s. například tato témata z oblasti kardiovaskulární chirurgie:

• ICHS
  • ICHDK
  • Nozokomiální infekce
  • Hojení ran
  • Rehabilitace

A dále pak témata věnovaná především andragogice:

• Interaktivní didaktické pomůcky
  • Ošetřovatelský proces – teorie vs. praxe
  • Příprava na vstup na trh práce
  • Adaptační proces absolventů
  • Organizace práce na vysoce specializovaném pracovišti
  • Andragogika - obecné vzdělávání lektorů

PORADNA

Dotaz:

Dobrý večer.Mám dotaz.

Odpověď:

...

Vstup do PORADNY

VIDEO

Koronární bypass

Cílem operace je zajistit dostatečný přísun krve pro srdeční sval, zlepšit tak jeho funkci a snížit riziko náhlé smrti (infarktu myokardu).

Koronární bypass

Zobrazit VIDEO ARCHIV