Nové kazuistiky z II. Prague Satellite Symposium in Cardiac Surgery

Součástí odborného programu II. Prague Satellite Symposium in Cardiac Surgery konaného v Praze dne 23. října 2015 pod záštitou II. chirurgické kliniky kardiovaskulární chirurgie Všeobecné fakultní nemocnice v Praze, 1. lékařské fakulty University Karlovy a Výboru dobré vůle - Nadace Olgy Havlové byla soutěž o nejlepší poster autorů mladších 35 let.

Více informací

Dlouhé čekání na náhradu aortální chlopně je z hlediska mortality rizikovější než samotný zákrok

V nedávno publikované studii bylo u pacientů se závažnou symptomatickou aortální stenózou zjištěno, že dlouhé čekání na náhradu chlopně je spojeno s vyšší mortalitou než sám zákrok.

Více informací

Očkování proti chřipce ochrání i před infarktem

Srdeční infarkt a další onemocnění srdce patří mezi nejčastější příčiny úmrtí po celém světě. Jejich riziko klesá u lidí, kteří sportují, zdravě se stravují a nekouří. Zatím bohužel neexistuje žádné očkování, které by ochránilo každého. To se ale může brzy změnit.

KALENDÁŘ AKCÍ

FOTOGALERIE